
EHS:läiset leirillä Leppävirralla
15.10.2007
EHS:läiset olivat suurella joukolla leireilemässä Leppävirralla. Seuran HS-, KS/TS- ja Eliittiryhmien syysleiri pidettiin 11.-14.10.2007 Leppävirran Vesileppiksellä. Leirin ohjelmassa oli hiihtoa Kymppi-Areenalla sekä juoksu- ja sauvakävelylenkkejä alueen latupohjilla. Leirille osallistui kaikkiaan 34 seuralaista.
HS-ryhmä
KS/TS-ryhmä