
EHS:n nuoret Kisakallion leirillä
29.10.2007
Kisakallion perinteiselle syysleirille osallistui tänäkin vuonna reipas joukko EHS:n nuoria hiihtäjiä. Leiri pidettiin 27.-28.10.2007 Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Ohjelmaan kuului muun muassa sauvaharjoituksia, sählyotteluita, liitokiekkoa, uintia sekä kaikkien odottama temppuiluhetki volttimontussa. Tuttuun tapaan leirillä pidettiin myös leiriolympialaiset, joissa mitattiin kunnon lisäksi myös tietoa ja tarinankirjoitustaitoa. Voittajaksi selviytyi tiukassa taistelussa Hemulit-joukkue, heti perässään Hillomunkit, Nopsat ja Donitsit.
Leiri päätettiin metsävaellukseen, johon myös vanhemmat saivat osallistua. Mukavasta leiristä ja upeasta mökkimajoituksesta pääsivät nauttimaan kaikkiaan 22 lasta ja neljä valmentajaa. Tihkusateesta huolimatta monen leiriläisen suusta kuului päätöspäivänä toivomus, että kumpa leiri olisi kestänyt pidempään...
| Leirikuvia ... |