ESPOON HIIHTOSEURA RY

There are no upcoming events.

EHS Facebook

Espoon Hiihtoseuran rekisteri- ja tietosuojaseloste

EU:n tietosuojadirektiivi astui voimaan 25.5.2018. Espoon Hiihtoseura (EHS) ylläpitää jäsenrekisteriä, jonka sisältöön pääsee vain seuran johtokunta ja tarvittaessa johtokunnan valtuuttama henkilö. Seuran jäsenrekisteri, valmennusryhmien kokoonpanot sekä tiedotus jäsenille hoidetaan tietoturvallisessa MyClub-palvelussa. Tietoja säilytetään luottamuksellisesti, eikä tietoja jaeta tai käytetä muuhun kuin seuran toimintaan. Henkilöiden tiedot poistetaan rekistereistä heidän pyynnöstään tai heidän lopettaessaan valmennusryhmässä.

Jos haluat poistaa tietosi EHS:n rekistereistä, laita siitä sähköposti osoitteeseen info@espoonhiihtoseura.fi. Merkitse aiheeksi ”Henkilötietojen poisto”.

Osallistumalla EHS:n järjestämään kilpailuun hyväksyt, että nimesi julkaistaan kyseisen kilpailun tuloksissa ja että nimeäsi ei voida jälkeenpäinkään poistaa tulosarkistosta.